Spelersranglijst SVF (vanaf 2002/2003)

06 Apr 2021 | Laatste Nieuws

Vanaf 2013 wordt deze lijst weer bijgehouden. Helaas alleen vanaf seizoen 2002/2003. De periode van hiervoor is niet meer te achterhalen.
Alle officiƫle KNVB wedstrijden vallen hier onder, dus ook de Bekerwedstrijden. Alle spelers die op het wedstrijdformulier staan worden meegeteld, ook reservespelers. Alleen de spelers met 100 wedstrijden, of meer, worden hier onder geplaatst.

Het seizoen is dit jaar al weer even ten einde. Er zijn door de corona dit seizoen slechts 6 beker en/of competitiewedstrijden gespeeld. Laten we hopen dat het nieuwe seizoen wel weer goed afgewerkt kan worden. Blijf er in geloven!!!!! De nieuwe lijst na seizoen 2020/2021 is als volgt:

* er achter betekend: dit seizoen wedstrijden erbij.

Onder de 100 wedstrijden wordt uiteraard wel bijgehouden, maar hier niet vermeld.

Tot volgend seizoen,

Jacques Rosengarten