Shirtje ruilen met de KNVB

29 Oct 2019 | Laatste Nieuws

Voor de ALV werden wij verrast door een bezoek van de vereniging adviseur van de KNVB, Sharuska Smelik. De KNVB bestaat dit jaar 130 jaar en heeft daar een jubileum shirt voor laten maken dat ze graag willen ruilen met de amateur voetbalclubs.

Wij mochten het mooie shirt in ontvangst nemen en hebben daar een SVF shirt voor teruggegeven. Het SVF shirt zal in een kunstwerk verwerkt worden wat een plaatsje krijgt op het bondsbureau.

Aan het einde van dit voetbalseizoen (17 t/m 21 juni 2020) vieren we dat SVF 75 jaar bestaat. Het ruilen van het shirtje is dan ook een leuke aftrap voor dit nieuwe seizoen. We kunnen nu alvast verklappen dat we een leuk programma hebben dus houd onze media in de gaten!!