Seniorengroep trakteert op snacks !

06 Apr 2018 | Laatste Nieuws

Afgelopen donderdag trakteerde de seniorengroep alle aanwezigen op heerlijke snacks.

Adriaan van Woudenberg en Jacques Rosengarten hadden het initiatief hier voor genomen en de andere hadden hieraan hun volle toestemming gegeven. Degene die getraind hadden en alle anderen waardeerden dit  en genoten ervan. Misschien wel voor herhaling vatbaar. Wie weet.

De seniorengroep is zeker voor uitbreiding vatbaar. Denkt u: ik ben ook senior , dan bent u zeker welkom !

Donderdagsavonds wordt de laatste wedstrijd van het 1e elftal geanalyseerd  en de volgende wedstrijd besproken. Vele meningen en vooral hoe dat het vroeger was. Naarmate de avond vordert worden ook  andere zaken besproken en  niet te vergeten de anekdotes.  Aan het eind van de avond staat u er versteld van, wat er die week in ons dorp gebeurt is. Soms wordt er wat overdreven gesproken. Waarschijnlijk door de frisdrank die avond…

Eén ding staat voorop. Er wordt die avond veel gelachen.

Wilt u een avondje ontspannen doorbrengen, kom het dan zelf ervaren.

Wim Terwint

FOTOALBUM