Schalkwijk E2 – SVF E3G

13 Oct 2015 | Pupillen

Een mooie zaterdag ochtend, 10 oktober, fris maar met een zonnetje! Onze jongens en meiden zijn er klaar voor!
Binnen 10 min is het 1-0 voor Schalkwijk. De eerste wedstrijd met een nieuwe tijdelijke keeper, is ook wel even spannend voor het team! Daarna volgde helaas 2-0 voor Schalkwijk. Floor maakte de 2-1!!! Eerste helft 2 mooie reddingen van de keeper! 3-1 voor Schalkwijk. Dan een blessure  bij een speler van Schalkwijk, maar de wedstrijd kon snel verdergaan. Wisse werd onderuit gelopen en belande op de grond maar de rust is in zicht. 1 minuut voor de rust werd het 4-1 voor Schalkwijk.

Na de rust vliegt Wisse na een mooie voorschot van Stijn zo t doel in! 4-2 Rick schiet hem net op de paal! Maar wat een schot! Schalkwijk volgt met 5-2.

Rick schiet hem zo vanaf het middenveld er in om op een mooie 5-3 te staan!! Corner met een mooie redding van Luuk! Werd vervolgd door een eigen goal. Ook dat kan gebeuren. 6-3. Schalkwijk heeft de smaak te pakken en gaat vol in de aanval 7-3 voor Schalkwijk. Door een goede verdediging weet het team een 8-3 te voorkomen! Wat een mooie redding.

De wedstrijd is geëindigd met 7-3 voor schalkwijk. Onze jongens en meisjes hebben goed gewerkt maar een overwinning zat er helaas nog niet in voor ze.. Op naar de volgende wedstrijd!!