Samenwerking tussen Rabobank en S.V.F.

17 Sep 2019 | Laatste Nieuws

Rabobank Rijn en Heuvelrug en S.V.F. slaan de handen ineen voor een verdere ontwikkeling van de voetbalvereniging door het ondertekenen van een sponsorcontract voor een periode van 3 jaar.

Naast de financiële steun wordt inhoudelijke kennis, kunde en netwerk geleverd via het programma Verenigingsondersteuning van de Rabobank. Rabobank erkent het belang van verenigingen binnen de lokale samenleving en wil daarom verenigingen helpen van binnenuit te versterken.

De verenigingsondersteuning bij S.V.F. bestaat uit inhoudelijke procesbegeleiding op de onderwerpen Sponsorbeleid en Flexibel sportaanbod in samenwerking met NOC*NSF.

Zaterdag 7 september was de officiële ondertekening van de overeenkomst. Migchel Dirksen en Kim Hofman waren namens de Rabobank op bezoek bij S.V.F., om het nieuwe sponsorcontract te ondertekenen. Namens S.V.F. werden door de voorzitters, Claudia Klein en Erwin Rieff, de handtekeningen gezet.

Naast het inhoudelijke ondersteuningstraject is de financiële ondersteuning natuurlijk zeer welkom.

S.V.F. zal dan ook de naam Rabobank met trots uitdragen als hoofdsponsor afdeling Jeugd.

Met vriendelijke groet,

Erwin Rieff

Voorzitter van S.V.F.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief