Saestum F1 – SVF F1

26 Sep 2015 | Pupillen

Na twee weken mochten we eindelijk weer een wedstrijd spelen. We moesten uit (8.30 uur) tegen Saestum F1 uit Zeist. Iedereen heeft er zin in. We begonnen goed aan de wedstrijd en waren duidelijk sterker in de eerste helft. We creƫerden genoeg kansen, maar schoten hem niet tussen de palen. Na 15 minuten scoorden Bram uit een hoekschop van Toon. Lekker, die zat er in voor de rust. Saestum kwam toch nog terug voor de rust en maakte de gelijkmaker uit een hoekschop. In de rust vertelde de leiders dat we meer op het doel moesten schieten, want we hebben meer kansen dan Saestum. Ook in de 2e helft hadden we genoeg kansen en het betere spel, maar we hadden geen geluk. Toen werd er een bal voor gegeven door Saestum, Stijn probeerde de bal te klemmen. Maar helaas glipte hij door de handen van Stijn en de spits tikte hem in. 2-1 voor Saestum. Na een mooie aanval van ons kwam de bal bij Lucha en schoot de 2-2 binnen.
Met nog 5 minuten te spelen kreeg Saestum weer een hoekschop, zonder dat de speler het wist draaide de bal het doel in. 3-2 voor Saestum, dat was balen. Met nog een paar minuten te spelen gingen we vol op de aanval. Ook nu weer geen geluk. En ja hoor Saestum ging op de counter en schoot de 4-2 binnen. Een geflatteerde uitslag, waar wij de betere waren. Ik heb mooie combinaties gezien. Aankomende week zullen we weer gaan oefenen op het afwerken en het uitspelen van de 1 tegen 1 situatie. Met vriendelijke groet. Stefan