S.V.F. zoekt een sportverzorger (m/v)

08 Nov 2021 | Laatste Nieuws

S.V.F. zoekt met spoed een sportverzorger rondom de wedstrijden van S.V.F. 1 op de zaterdag en op de donderdag tijdens de training van de selectie.

Lijkt het je leuk om rondom de wedstrijden van S.V.F. 1 en training van de S.V.F. selectie de verzorging op je te nemen en de wedstrijden van dichtbij mee te maken, dan zijn wij de club voor jou. Uiteraard staat er een passende vergoeding tegenover en zal je waar nodig ondersteund worden.

Je krijgt de beschikking over mooie grote medische ruimte waar alles qua sportverzorging aanwezig is. Wil je meer weten over deze sportieve uitdaging bij S.V.F., neem dan contact op met Anton van den Bogaard (bestuurslid voetbalzaken), 06-27342885 of via vz-voetbalzaken@svfcothen.nl