Rob Balk Loodgietersbedrijf hoofdsponsor van de jeugdafdeling

13 Dec 2023 | Sponsoren

SVF is verheugd om aan te kondigen dat Loodgietersbedrijf Rob Balk als sponsor verbonden blijft aan de club, na ruim 12 jaar hoofdsponsor te zijn geweest van SVF. Rob en Caroline gaan namelijk met ingang van dit seizoen verder als hoofdsponsor van de jeugdafdeling.

Leuk om te vermelden is dat met het hoofdsponsorschap van de jeugdafdeling er ook een maatschappelijk thema aan wordt verbonden. Het maatschappelijk thema is om meer jeugd kennis te laten maken met verschillende praktische beroepen. Er is namelijk een groot tekort aan vakmensen en steeds minder jeugd kiest voor praktische beroepen. Dat terwijl Cothen juist bekend staat om zijn kundige vakmensen. Er zijn in samenwerking een aantal initiatieven opgesteld om hier een vervolg aan te geven. Loodgietersbedrijf Rob Balk is een erkend leerbedrijf en dus een mooie match om in samenwerking met SVF vanuit dit maatschappelijke thema interessante activiteiten te gaan organiseren.

Verder zal het logo van Rob Balk Loodgietersbedrijf te zien zijn op de borst van de nieuwe tenues van de JO-19. We wensen de JO-19 veel spelplezier toe in de nieuwe tenues voor het komende seizoen. Tot slot danken wij Rob en Caroline voor de bijdrage die zij jarenlang leveren aan SVF en kijken uit naar de verlenging van de fijne samenwerking.