Rob Balk en Kiaora komend weekend balsponsor

12 Oct 2017 | Sponsoren

Aankomende zaterdag speelt onze Heren 1 tegen DEV, een mooie streekderby !  We hopen op veel publiek !

De Wedstrijdsponsor is Rob Balk Loodgietersbedrijf.

De Dames 1 speelt zondag tegen Amsvorde 1, ook dat beloofd een mooie dag te worden, dus kom allemaal kijken !

Wedstrijdsponsor bij de Dames is Kiaora

Sandra Achterberg van KiaOra Fysiotherapie werkt niet alleen klachtgericht maar ziet vooral de mens in zijn geheel. Zij biedt behandelingen voor je klacht en kan daarnaast verschillende massage vormen bieden om naast het drukke leven ontspanning te bieden of de klacht te verlichten. Bij Kiaora vind je de zorg waar je lichaam om vraagt, een individuele benadering en een luisterend oor. Dat is haar visie en missie; mensen te helpen om te gaan met hun klachten en de klachten te verminderen

Over de wedstrijd tegen DEV hebben wij nog een kort stukje binnen gehad van Hans van Echteld:

Herinneringen aan SVF-DEV

Voor komende zondag staat de streekderby SVF-DEV op het programma, een wedstrijd waaraan ik als jochie mooie herinneringen hen. Beide ploegen speelden destijds nog op zondag. Wanneer we uit naar Doorn moesten per fiets (dat deed je destijds nog…) moest je eerst een ‘berg’ beklimmen voordat je het veld bereikte dat toen midden in de bossen lag.

We gingen altijd met tal van Cothense pubers en maakten er een dagje uit van. Halverwege de beklimming lag een speeltuin waar ik met mijn ouders geregeld op bezoek was. Eigenlijk was het een van de zeldzame uitstapjes die we met het hele gezin deden. We teerden de hele middag op een glaasje prik, mijn vader de smid van Cothen, was in de kracht van zijn leven. Daarom duwde hij het massieve varken dat er als speeltuig opgesteld stond, keer op keer op en neer. En er was een met de hand bediende draaimolen waaraan we de hele middag plezier beleefden. Mobieltjes bestonden nog niet, we werden geen moment afgeleid.

Terug naar SVF-DEV waar bij de Doornse vereniging ene Hugo Langras destijds nog in de piepjonge jeugd speelde en waar de broer Ed en Jan de Koff de erkende  spelmakers waren. Maar wij hadden de broers Wim en Gerard de Gier en natuurlijk de onverwoestbare Jan van Soest in doel. Toen ik afgelopen zondag met mijn vriendin een kopje koffie ging drinken in Oud Londen (naast de KNVB waar nog net geen vlag half stok hing…) reden we langs het voormalige veld van DEV op de terugweg. Ik kon niet laten om even opzij te kijken naar de plek waar ooit DEV-SVF gespeeld werd…!