Rijnheuvel Advies balsponsor van SVF – PVC

05 May 2016 | Sponsoren

De balsponsor van de oh zo belangrijke wedstrijd SVF – PVC  ( u komt toch ook aanmoedigen ?!)  is Rijnheuvel Advies.

Rijnheuvel Advies & Administratie is een laagdrempelig kantoor dat zich kenmerkt door korte lijnen, persoonlijk contact en betrouwbare en heldere adviezen. We staan naast de ondernemer en denken met ze mee. We zijn hun sparringpartner, adviseur en vertrouwenspersoon en kennen de ondernemer en de onderneming goed en zijn betrokken bij allerlei facetten van de bedrijfsvoering. Dat is precies wat ons werk zo leuk en afwisselend maakt.

We zijn er voor de klant. Het maakt niet uit of het zzp’ers zijn, mkb-bedrijven, verenigingen, stichtingen of particulieren. Dus zoekt u een partner in administratie, belastingen en/of personeelszaken? Dan heeft u die nu gevonden! Neem een kijkje op onze website www.rijnheuveladvies.nl en maak kennis met de drie partners:

drie partners rijnheuvel

Schrijf je in voor de nieuwsbrief