Renswoude JO8-1 tegen SVF JO8-2

15 Apr 2018 | Pupillen, SVF JO08-2

Zaterdag 14 april 09:00 uur

Om 8:00 uur in de auto richting Renswoude. Half uur rijden. Tijd zat om wakker te worden. Eerste probleem van de dag ontstaat als we richting veld lopen. Waar zijn de bidons en de waterzak.
Probleem opgelost, de clubkas gespekt extra flesjes water gehaald.

Stipt 9:00 uur starten we. We trappen af en zetten direct druk. Bente en Tom komen voor de goal. Dit beloofd een spannende pot te worden.

Helaas wordt dit al snel de kiem in gesmoord en komen we via 1-0 en 2-0 op achterstand. Er staat daar een boom van een kerel in het veld, hij is niet de beste maar wel de grootste.
Tygo mag niet meer naar de keeper blunder filmpjes op YouTube kijken. Hij doet de actie na. 3-0. Keeper blunder.

Op slag van rust een Nigel de Jongetje van Freek, zware blessure bij de tegenstander.

De tweede helft wordt voor SVF, we zijn wakker. Strenge speech van coach Gerjan.

Keeper redt 1-op-1 eerst wel maar kan de tweede bal niet pareren, 4-0.
Na een volgende uittrap, komt 5-0 op het scorebord. De beer van Renswoude haalt uit en de bal ketst af op de paal.

Een goede actie van Tim strand bij de keeper Na een goede periode van druk zetten komt Renswoude weer door, de bal komt niet weg en het wordt 6-0. Na een goede poging van Tom wordt de bal weggewerkt en weet de beer een keer raak te schieten 7-0. Jayden en Freek lopen te pingelen en verliezen de bal 8-0. Lars heeft de training van woensdag goed begrepen en laat aan Opa zien wat werken is.
Tim is eindelijk wakker en is in de eindfase een van de weinigen die kansen creƫert. Eindstand 8-0.

Ook nu is de conclusie weer. Als we meer met het spel bezig zijn, dan met elkaar, dan kunnen de volgende wedstrijden de winst pakken.

Zaterdag 21 april spelen we thuis om 9:45 tegen GVVV. Komt allen aanmoedigen.

Patrick Terschegget