Refund gekocht ticket jubileumfeest SVF

17 May 2021 | Laatste Nieuws

Beste SVF-er,

Wat hadden wij ons er op verheugd om samen met jou ons 75-jarig jubileum te vieren. Gezellig onder genot van een biertje (of wat anders) wat bijkletsen op één van onze feestavonden tijdens de jubileumweek. Moesten wij vorig jaar al besluiten om de festiviteiten tijdens ons jubileum een jaar uit te stellen, dit jaar lieten en laten de “Corona” regels ons nog steeds niet toe een dergelijk evenement te organiseren en hebben we dus met pijn in het hart moeten beslissen de festiviteiten niet weer een jaar uit te stellen maar geheel af te gelasten. De gezondheid van al onze leden en bezoekers staat bij ons voorop en laat ons geen andere keuze.

Omdat je één van de velen bent die via Your Ticket Provider al kaarten gekocht heeft voor de feestavond met Q-Music en/of de TnTees heb je vanwege deze bovengenoemde volledige afgelasting vanzelfsprekend recht op terugbetaling.

Hiertoe hebben we wel het bankrekeningnummer en de tenaamstelling nodig waarop we dit geld terug moeten storten. Graag dit zo snel mogelijk aan ons doorgeven zodat we tot terugbetaling kunnen overgaan.

Er bestaat natuurlijk altijd de mogelijkheid om onze club in deze moeilijke (financiële) tijden te steunen en van een terugbetaling af te zien, dit is echter geheel aan jou. Mocht dit zo zijn dan zijn we jou zeer erkentelijk maar, mocht dit om welke reden niet het geval zijn, ook dan nog steeds (zeer) goede vrienden, je hebt er tenslotte gewoon recht op.

Omdat we alles zo snel mogelijk af willen handelen willen we je vragen uiterlijk 30 juni a.s. de gevraagde gegevens aan ons door te geven, hebben wij op 1 juli 2021 nog niets ontvangen dan gaan we er vanuit dat je afziet van terugbetaling.

Voor hen die hun kaartje niet “online via Your Ticket Provider” maar in kantine of op ander adres gekocht hebben bestaat de mogelijkheid dit via ons emailadres, jubileumcommissie@svfcothen.nl, aan ons te laten weten.

Door omstandigheden gedwongen moesten we dus het evenement “75-jaar SVF” afgelasten maar we hebben wel besloten de diverse festiviteiten te organiseren in 2025 als SVF 80 jaar bestaat. Mogelijk tot ziens dan maar hopelijk al veel eerder op ons Sportpark De Nieuwe Kamp.

Met vriendelijke groet, ook namens het bestuur,

Jubileum Commissie SVF

Sport Vereniging Fortissimo
Overrijnseveld 5