Rectificatie Algemene Ledenvergadering van 13 oktober

05 Oct 2020 | Laatste Nieuws

Beste leden,

Gisteren heeft u een uitnodiging ontvangen voor de Algemene Ledenvergadering van 13 oktober. Deze zou plaatsvinden in de kantine van SVF.

Helaas moeten wij u nu mededelen dat wij deze vergadering moeten annuleren. Volgens de nieuwe noodverordening van de Gemeente Wijk bij Duurstede en op advies van de NOC*NSF is het niet toegestaan de ALV of andere vergaderingen te houden, tenzij het voor het voortbestaan van de vereniging noodzakelijk is.

Digitaal is wel een optie, maar dit vinden wij voor onze leden en belangstellenden niet wenselijk, omdat vooral veel oudere leden de vergadering bijwonen. Om die reden komen we tot de conclusie dat we de vergadering moeten uitstellen tot nader bericht.

Dit betekent ook dat wij u nog geen financiƫle stukken en een begroting kunnen presenteren. Deze komt beschikbaar voorafgaande aan de definitieve datum.

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak maar hopen op uw begrip.

Voor vragen kunt u contact opnemen met het secretariaat: secretariaat@svfothen.nl

Met vriendelijke groet,