Pupil van de week: Toon

22 Feb 2017 | Pupil van de week

Hoi SVFers,

Afgelopen zondag 19 feb. was ik pupil van de week. Ik heb zo een hele leuke dag beleefd.

Ruud en Dirk begonnen met een uitleg over wat er ging gebeuren allemaal. Zo spannend!

Eerst mocht ik bij de wedstrijd bespreking zijn van de coach Edwin. Wat me opviel is dat iedereen muisstil luisterde naar de coach. Bij onze F1 gaat het er soms iets anders aan toe.
Vervolgens mocht ik warmlopen met de reserves. Joren heeft mij een heel leuk trucje geleerd. Ik hoop dat hij nog een hele poos bij SVF blijft, zodat hij mij straks ook kan verzorgen.

Het leukst was het pingelen naar het doel tijdens de aftrap. Om het extra spannend te maken voor het publiek wist ik de bal eerst op de binnenkant paal te mikken. Uiteraard wist ik de terugkerende bal daarna alsnog in het net te krijgen.

De nabespreking van het elftal in de kleedkamer was iets minder vrolijk. Tja, begrijpelijk na een 4-1 nederlaag. Maar dan vond ik het wel weer enorm sportief dat ik toch van iedere speler een handtekening kreeg op mijn nieuwe SVF bal. De bal hangt nu boven mijn bed.

De patatjes die we in de bestuurskamer mochten opeten maakten de dag natuurlijk helemaal compleet. Het was onvergetelijk en ik wil heel graag Ruud en Dirk bedanken voor deze fantastische middag. En Dirk, geniet nog van de laatste wedstrijden. Ik weet zeker dat de club jou zal gaan missen!

Toon

Schrijf je in voor de nieuwsbrief