Pupil van de week: Ties

25 Nov 2023 | Pupil van de week

28 oktober 2023

Ik was vandaag pupil vd week en het was super leuk! In het begin vond ik het heel spannend, maar iedereen was super lief. En gelukkig was Yvette er ook die mij hielp overal mee. Ik mocht mee de kleedkamer in, samen met mijn oom. Daar hoorden we hoe we het moesten gaan doen… Ook kreeg ik een eigen SVF-shirt van de pupil van de week! Deze mocht ik houden! Daarna mocht ik mee doen met de warming up. Dat ging goed. En ik ging overpassen met nr. 2 en nr.11, dus die waren ook snel warm.

We gingen toen nog heel even de kleedkamer in om het wedstrijdshirt aan te doen en een yell te doen en toen we daarna het veld weer op liepen mocht ik voorop en mocht ik de bal pakken van een standaard en meenemen naar de middenstip. Toen de wedstrijd begon mocht ik het eerste doelpunt proberen te maken en dat lukte gelukkig!! Iedereen klapte toen voor mij. Toen ik dus even heb laten zien hoe het moest kon de wedstrijd echt beginnen.
We maakten al snel een doelpunt, een goed begin dus. Even later werd het spannend, want we kregen een doelpunt tegen door een eigen goal (dat vergeten we maar even snel…) Het maakte niet zoveel uit, want daarna gingen wij veel beter spelen en veel scoren.
In de rust mocht ik op de voorzittersstoel zitten bij het bestuur en kreeg ik een plak cake en wat te drinken. Ik kreeg een belangrijke taak, want ik moest een lootje trekken. Jammer dat ik niet een nummertje trok van mama’s loten. Ook kreeg ik een voetbal met alle namen van de jongens van het eerste! Ik ga hier niet mee voetballen, maar deze komt op mijn kamer!
Daarna heb ik nog bij de jongens op het bankje gezeten voor de tweede helft en het is toen 8-2 geworden (met mijn doelpunt erbij). Een mooie uitslag dus! En toen ook nog een frietje gekregen. Het was een geweldige dag! Allemaal super bedankt!