Pupil van de week: Sjors van Rooijen

29 Mar 2016 | Pupillen

Maandag 28 maart 2016. Tweede paasdag mocht ik pupil van de week zijn bij de zeer belangrijke wedstrijd tussen SVF 1 en Odijk 1.

Ik moest me om 12:15 uur melden bij Dirk de verzorger en Ruud de Gier. Door Dirk werd ik welkom geheten en Dirk vertelde mij wat er vandaag allemaal ging gebeuren, dit klonk heel leuk en spannend. Omdat het vanochtend flink geregend had moest de wedstrijd op het kunstgras gespeeld worden.

Als eerste mocht ik mee met het eerste de kleedkamer in kreeg daar een heel mooi shirt met achterop de tekst: pupil v/d week. In de kleedkamer was het heel leuk want ze hadden daar super gave muziek aan staan. Nadat ik me had omgekleed mocht ik bij Dirk in de behandelkamer kijken hoe hij de diverse spelers aan het behandelen was.

Even later mocht ik samen met de mannen van het eerste de warming-up doen, waarbij ik lekker kon overschieten met Freek. Toen de wedstrijd begon mocht ik als eerste met de bal dribbelen naar het doel van Odijk, ik speelde diverse spelers van Odijk uit en alleen voor de keeper had ik een schot in gedachten alleen schoot ik door de harde wind net naast. De scheidsrechter zei dat ik nu naar de dug-out van SVF mocht gaan, de jongens hadden voor mij speciaal een plekkie gereserveerd.

In de dug-out was het heel gezellig want de wisselspelers waren heel aardig. Met de rust stond het nog steeds 0-0 maar het was wel spannend. In de tweede helft was het net voor tijd Soren Verbeek die met een kopbal de 1-0 maakte, iedereen werd toen helemaal blij, dit was wel leuk.

Na de wedstrijd mocht ik weer de kleedkamer in bij de spelers en kreeg ik een mooie voetbal en een viltstift waarmee iedereen zijn naam met rugnummer op de bal schreef. Iedereen zei dat ik volgende wedstrijd weer moest komen omdat ik geluk bracht en ze daardoor gewonnen hadden. De bal mocht ik houden en nam ik mee naar de bestuurskamer, waar ik lekkere patat met drinken kreeg.

Ik vond vandaag een hele leuke dag omdat pupil van de week 1 van mijn lievelingsdagen is.

Dirk en iedereen hartelijk bedankt voor deze onvergetelijke dag!!!;-)

Groetjes Sjors van Rooijen

Sjors pupil vd week 1.1