Pupil van de Week: Siebe van Zeijl

29 Oct 2019 | Pupil van de week

Wat een verrassing! Yvette belt ons voor het weekend om te vragen of Siebe zin heeft zaterdag 26 oktober 2019 pupil van de week te zijn. Daar hoefde hij niet lang over na te denken,  dat leek hem wel wat! Dus zaterdag rond half 2 gaan we samen met Siebe en z’n zusje naar SVF.

Yvette ontvangt ons en vertelt Siebe wat hem allemaal te wachten staat vanmiddag, als Pupil van de week. Als eerste verrassing krijgt Siebe een prachtig, eigen SVF shirt, met Pupil van de week erop! Samen met z’n SVF broekje, sokken en voetbalschoenen die hij al aan had, is hij klaar voor de wedstrijd! Dan mag hij samen met Mick op naar de kleedkamer voor de wedstrijdbespreking en daarna met hem mee het veld op voor de warming up. Met Mick mag hij op doel schieten en proberen de bal af te pakken.

Dan gaat de wedstrijd bijna beginnen. De spanning is van z’n gezicht te lezen en hij kan bijna niet wachten. Siebe loopt al vooruit richting het veld, maar hij moet nog even wachten.. Als iedereen klaar is mag hij samen met de scheidsrechter het veld op lopen. Van de scheidsrechter mocht hij daarna voor de toss een euro opgooien die hij mocht houden voor z’n spaarpot. Om SVF een goede start te geven als 13e man, mag hij daarna de bal aftrappen. Al dribbelend en een speler van Oranje Wit door de benen spelend, gaat hij alleen op de keeper af om het eerste doelpunt van de middag te scoren: GOAL!!

Daarna in de dug-out de wedstrijd kijken met de spelers. En wat ging het goed : SVF scoort 1-0, 2-0, 3-0!! De wedstrijd eindigt in 5-2, de eerste overwinning voor SVF dit seizoen; wat was Siebe trots! Goed gedaan jongens!

Yvette had al gezegd dat er na de wedstrijd nóg een verrassing zou zijn.. : hij krijgt een mooie bal waarop hij alle spelers hun naam mag laten zetten. Van zo’n middag krijg je trek en dorst, dus met een flesje AA en een frietje komt een einde aan deze geweldige middag! Jammer dat het voorbij is.

SVF, Yvette en alle spelers van het 1e ,  namens Siebe super bedankt voor deze geweldige middag!