Pupil van de week: Sem de Gier

28 Sep 2020 | Pupil van de week

Ik ben Sem de Gier. Het begon allemaal met een uitnodiging in de mailbox, Sem was daar echt super blij mee. Op zaterdag 19 september was het dan zover, na eerst zelf een wedstrijd te mogen spelen tegen SVMM, die we hadden gewonnen met 8-3. En daarna moest ik me om 13:30 melden bij Yvette en kreeg ik een eigen shirt van SVF, met daarop pupil van de week. Toen mocht ik mee de kleedkamer in met de grote jongens voor de wedstijdbespreking. Daarna was het net of ik echt in hun team zat. Ik mocht meedoen met de warming up en even lekker overschieten en een dolletje en toen schieten op doel. Toen begon de wedstijd tegen Oranje Wit en ik liep samen met de grensrechter van het Eerste het veld op. Vervolgens mocht ik de aftrap nemen en dribbelde ik over het veld en scoorde zo het eerste doelpunt….Yeahhh! Daarna mocht ik plaatsnemen in de dug-out samen met de reservespelers. Het was een superleuke ervaring! De wedstrijd eindigde in 2-2, met twee rode kaarten voor beide teams één. Na de wedstrijd kreeg ik een mooie bal en alle spelers hebben daar een handtekening op gezet. Daarna nog lekker frietjes gegeten met een frisdrankje. En ik mocht ook nog samen op de foto met de aanvoerder Sander. En op deze dag kregen we ook de boekjes van de grote clubactie mee en dacht; mijn ouders zitten nog lekker hier…. dan kan ik samen met mijn broertje nog even lootjes verkopen! Dat was daadwerkelijk ook echt een hele goede actie, want onze lootjes waren in deze middag al helemaal uitverkocht! Het was en fantastische ervaring en ik heb er vol van genoten en wil ik wil graag iedereen bedanken voor deze leuke en onvergetelijke dag!!

Sportieve Groetjes,

Sem