Pupil van de week: Robin van den Beld

03 Apr 2018 | Pupil van de week

Vandaag was ik (Robin van den Beld) de pupil van de week, en dat heeft iedereen geweten ook!!!  Thuis tegen Lienden. Yvette heeft mij keurig uitgelegd wat er allemaal ging gebeuren en voor mij kon de super gave dag beginnen.

We begonnen met de voorbespreking met de trainers en de selectie, daarna gingen we naar de kleedkamer en daar hing mijn pupil van de week shirt klaar. Na het warm lopen was het tijd voor de wedstrijd. Samen met alle spelers mocht ik het veld op. De scheidsrechter floot en ik mocht de aftrap doen. Ik heb alles in de strijd gegooid, overstap, schuinbewegingen en ook nog de Zidane. Voor ik het wist stond ik oog in oog met de keeper, nog een beweging om de keeper in de maling te nemen en ik schoot de bal hard rechts onderin tegen de touwen.

In de rust ging ik samen Yvette, Bianca en Erwin naar de bestuurderskamer, hier kreeg ik wat te drinken en een heerlijke plak cake. We stonden tenslotte voor en hadden wat te vieren.

De tweede helft was iets minder leuk. Althans, we gaven al snel een 2-0 voorsprong weg en kregen geen grip meer op de tegenstander. Helaas hebben we de wedstrijd met 2-4 verloren. Maar dat mocht de pret niet drukken want ook na afloop van de wedstrijd mocht ik weer mee naar de bestuurskamer. Ditmaal kreeg ik een super mooie bal met alle handtekeningen erop , een patatje en weer wat drinken. Ook mijn zusje Danique was inmiddels aangeschoven. Als klap op de vuurpijl vertelde Yvette hier dat ik mijn shirt van pupil van de week mocht houden… Wat ontzettend Gaaf!!

Het is inmiddels dinsdagochtend 3 april: drie keer raden welk shirt ik aan heb naar school vandaag??

Yvette, Erwin, Bianca, SVF en selectie, super bedankt voor een ontzettend gave middag met herinneringen die nog lang zullen blijven.

Groetjes, Robin van den Beld