Pupil van de week: Jurre Naron

03 Apr 2016 | Pupil van de week

ZONDAG 3 APRIL 2016  Pupil van de week: Jurre Naron

Zondag 3 april 2016 mocht ik pupil van de week zijn. Deze wedstrijd speelt SVF 1 tegen UVV 1.
Ik kon niet wachten tot dat het 12.15 was. Thuis had ik mij al omgekleed in mijn eigen SVF tenue, zelfs in mijn haar had ik groene gel gedaan. Ik ging samen met Ruud en Dirk naar de kantine, daar kreeg ik een flesje water. Dirk ging toen vertellen wat er allemaal die middag ging gebeuren. Het was wel heel veel wat Dirk allemaal vertelde.  Ik mocht eerst mee naar de bestuurskamer en daar hield Olaf een praatje. Na het lange praatje van Olaf gingen we naar de kleedkamer. Daar heb ik een stoer shirt gekregen, super dankjewel!  Met mijn mooie shirt aan ben ik bij Dirk gaan kijken, wat hij allemaal deed voor de wedstrijd. Dirk ging jongens tapen en even een zalfje smeren op de kuiten, knie en rug van spelers. Ik vond dat hij het goed deed. Na de verzorging van de spelers ging ik samen met de keeper naar het hoofdveld om warm te lopen. De andere spelers gingen warm lopen op het oefenveld. De keeper heeft wel lange benen, waardoor ik hard moest lopen om hem bij te houden.  Ik mocht samen met Mick de keeper warmschieten, echt stoer! Na de warming-up ging kwamen alle spelers en toeschouwers naar het hoofdveld. Ik mocht naar de scheids en kreeg van hem een mooi vaantje. Toen mocht ik ook nog op het doel schieten en ik was super blij dat ik de bal mooi links onder in het hoekje had geschoten.

Dat beloofde iets voor de wedstrijd. Na het schot moest ik gelijk in de dug-out gaan zitten. Ik mocht daar met de reserve spelers gaan zitten.

Toen het bijna rust was, kwam de keeper SVF, speler SVF in actie met een speler van UVV. Helaas was het een harde actie, waardoor de speler van SVF het speelveld moest verlaten. Door de actie was zijn tong ingeslikt, gelukkig was Dirk er snel bij. Waardoor ze de speler goed konden helpen en hij zelf naar de kant kon lopen.  SVF wist in de eerste helft niet tot scoren te komen. Het was met de rust 0-2. Ik mocht niet mee in  de rust naar de kleedkamer. Soms gebruiken ze daar woorden die niet helemaal horen. Ik mocht mee naar de kantine en mocht daar een lootje trekken.  Vijf keer mocht ik de bal gaan halen, want die hadden ze over het hek geschoten. Hoe hard SVF ook werkte ze kregen de bal niet in het doel van UVV. Helaas hebben ze verloren met 0-5. Kom op mannen, volgende keer beter! Maar het feestje was nog niet voorbij voor mij. Ik kreeg na de wedstrijd ook nog een bal met alle namen erop. De bal ligt te pronken in mijn kamer, niemand mag eraan komen! Tot slot kreeg ik ook nog patat en wat te drinken. Wat een geweldige middag heb ik gehad. Het was echt een dag van mijn dromen, ieder heel erg bedankt!  Groetjes Jurre Naron