Pupil van de week: Guus Vernooij

05 Nov 2017 | Pupil van de week

Vandaag was ik de pupil van de week, en hoe gaaf is dat?! Bianca heeft mij uitgelegd wat er allemaal ging gebeuren, een beetje zenuwachtig was ik wel maar ik had er heel veel zin in.

We begonnen met de voorbespreking, daarna gingen we naar de kleedkamer en daar hing mijn eigen shirt klaar! Super gaaf natuurlijk! Na het warm lopen was het tijd voor de wedstrijd. Samen met alle spelers mocht ik het veld op. Voordat we echt gingen starten geven we de tegenstanders een handje, dan neem ik de aftrap en toen heb ik meteen het eerst goal gescoord. De keeper dook naar rechts en ik schoot de bal in het midden van het doel.

In de rust mocht ik een kijkje nemen in de bestuurderskamer, hier kreeg ik wat te drinken en een heerlijke plak cake. Het was een mooie wedstrijd, maar ik heb het wel koud gehad. Gelukkig heeft S.V.F. gewonnen, en mocht ik ook mee feest vieren in de kleedkamer. Bij Remco op z’n nek met de muziek van De Snollebollekes, mijn dag kan niet meer stuk!

Tot slot krijg ik nog een super mooie bal met alle handtekeningen en een heerlijk patatje, ook mijn zusje Roos wordt niet vergeten.

Dank je wel S.V.F. en alle spelers van het 1e, ik zal dit nooit vergeten.

Groetjes, Guus Vernooij

Schrijf je in voor de nieuwsbrief