Pupil van de week: Freek van de Wal

19 Sep 2019 | Laatste Nieuws

Hallo allemaal,

Ik was gevraagd om pupil van de week zijn. Dat vond ik supergaaf!! Zaterdag 7 september was het dan zover. Eerst ging ik naar Yvette om mij te melden. Ik had er veel zin in. Samen met de jongens ging ik naar de kleedhok  om ons om te kleden met een leuk  muziekje erbij. Daarna liep ik het veld op met de grote jongens. En mocht ik samen met de jongens over schieten en natuurlijk warm lopen.

Ik mocht ook alle spelers een handje geven. Daarna was ik aan de beurt om een doelpunt te maken. En die zat!!

Ook nog even naar de mooi wedstrijd gekeken en nog rondleiding gehad bij SVF. Daar kreeg een fantastisch mooi shirt een mooi bal met alle handtekeningen. De mooie bal staat nu op mijn kamer. Waar ik lekker van kan gaan genieten. Ook nog gesmuld van een heerlijk patatje. Ik vond het een super leuke middag.

SVF bedankt!

Groetjes Freek van de Wal