Pupil van de week: Dustin van Woudenberg

20 Mar 2016 | Pupil van de week

Zondag 20 maart mocht  ik eindelijk pupil van de week zijn!
Ik keek er al lang naar uit, ik moest mij melden bij Ruud en hij stelde mij voor aan Dirk de verzorger van het eerste. Mijn vader mocht er ook de hele tijd bij zijn. Ik mocht mee de warming up doen met de spelers en daarna mee naar de bespreking van de wedstrijd! Dat gaat er anders aan toe als bij de F2. Na de bespreking mocht ik het veld op en de aftrap nemen! Ik ging als een snel trein het veld over en wilde een prachtig doelpunt scoren, maart schoot keihard op de pal.

Het eerste begon daarna aan de wedstrijd, deze moesten ze eigenlijk winnen, maar door een verkeerde beslissing van de scheidsrechter werd een duidelijk buitenspel doelpunt van de tegenwoordig partij goed gekeurd! Eindstand 0-1 helaas verloren. In de kleedkamer kreeg ik nog een bal met alle namen van alle spelers uit het eerste. En een lekker patatje met een AA-tje!

Spelers van SVF 1 en SVF bedankt voor de fantastische middag!

Groetjes,
Dustin van Woudenberg