Pupil van de week: Deno de Zwijger

08 Nov 2021 | Pupil van de week

Zaterdag 6 november was het zover ik mocht pupil van de week zijn. In de ochtend moest ik eerst zelf voetballen daarna ging ik thuis en broodje eten en gauw naar svf! Als eerst ging ik met Yvette praten en zij ging mij vertellen wat er ging gebeuren. En ik kreeg een shirt en die hoef ik niet eens terug te geven! Daarna ging ik met papa de kleedkamer in wat een goeie muziek Mick kan goed dansen. Toen de warming up en daarna moesten ze andere shirts aan want de wedstrijd tegen Bunnik ging beginnen. Ik mocht met Sander mee het veld oplopen en kreeg van iedereen een box. Daarna mocht ik aftrappen en scoren bij de keeper. Het was een super spannende wedstrijd en iedereen deed super goed ze best helaas echt in de laatste minuut werd het 1-1 en speelde ze dus gelijk. Voor mij hebben jullie gewonnen mannen want we tellen mijn doelpunt gewoon mee had de keeper hem maar moeten stoppen.

Super bedankt ik vond dit de leukste dag van mijn leven proost mannen. En Yvette ook dank je wel voor alles.

Groetjes Deno

Schrijf je in voor de nieuwsbrief