Pupil van de week: Casper Larink

08 Mar 2024 | Pupil van de week

Op 23 februari was ik was pupil van de week. Als eerst ging Yvette mij zeggen wat er allemaal ging gebeuren. Ik kreeg een pupil van de week shirt en ik mocht mee naar de kleedkamer. Alle jongens waren heel aardig tegen mij!

Ik mocht ook mee warm lopen. We gingen twee rondjes lopen. Ik ging keepen en toen even passen. Toen ging de wedstrijd beginnen: SVF tegen VVZ. Ik mocht de eerste goal maken. En die heb ik gemaakt. Ik ging langs de keeper en scoorde. Maar die telde helaas niet. Toen ging de echte wedstrijd beginnen. Ik mocht in de dug-out zitten. Ik kreeg een dekentje want het was wel een beetje koud.

De eerste goal had VVZ gemaakt, dat was wel jammer.. In de rust mocht ik met de voorzitter, Yvette, papa en mama naar de bestuurskamer met en toen kreeg ik warme chocomel en een cake. Toen mocht ik een lootje trekken voor de prijs. Ik kreeg ook nog een hele mooie bal met alle namen van de spelers!

Toen ging de wedstrijd weer beginnen en ging ik weer in de dug-out zitten. Opeens werd de wedstrijd even gestaakt en toen kwam Yvette mij halen en gingen we een tosti eten. Na de tosti ging ik weer zitten in de dug-out en toen scoorde SVF gelukkig ook nog een keer. Helaas hebben ze wel verloren, maar ik heb een superleuke dag gehad! Later wil ik ook bij SVF1 voetballen! En het shirt heb ik altijd aan bij de training.

Dank jullie wel voor de fijne dag!