Pupil van de week: Byron Keller

Pupil van de week: Byron Keller

Wedstrijd: SVF – SV Vechtzoom

Datum: 18 september 2021

Ik kreeg een uitnodiging voor Pupil van de week en ik werd echt super blij.  De hele week zei ik dat ik op zaterdag Pupil van de week was. De vorige keer was Luuk uit mijn team Pupil van de week en dat had ik gezien. Ik wilde toen ook heel graag een keer pupil van de week zijn. Als eerste kreeg ik een heel mooi shirt van Yvette. Daarna mocht ik in de kleedkamer en daar stond keiharde muziek aan. Als tweede mocht ik mee doen aan de warming up. En daarna mocht ik scoren.

Toen ben ik in de dug out gaan zitten en heb ik de halve wedstrijd gekeken. Daarna gingen we naar boven naar de bestuurderskamer. Daar stonden allemaal glimmende bekers. Toen gingen we naar beneden om een patatje te eten.

Daarna kreeg ik nog een hele mooie bal met alle handtekeningen van alle spelers. Het mooiste was dat SVF won met 4-0 want ik had ook gescoord!!!!!!!!!!!!! Het leukste vond ik het lummelen met de bal bij de warming up en ik heb ook nog trucjes geleerd.

Bedankt voor de super leuke dag!

Groetjes Byron Keller

byron-keller-pupilvdweek1

Schrijf je in voor de nieuwsbrief