Pupil van de week: Bram Koster

13 Sep 2015 | Pupillen

Zondag 6 september was het zover, ik mocht pupil van de week zijn. Om 13.00 uur moest ik mij melden bij Ruud en die stelde mij voor aan de trainer van SVF 1.
Daarna mocht ik mee naar de bestuurskamer en werd ik voorgesteld aan de spelers. Na de wedstrijd bespreking gingen we naar de kleedkamer, en daar mocht ik kijken hoe de spelers werden verzorgd.

En toen gingen we het veld op om de warming up te doen. Toen de wedstrijd begon ging ik in de dugout zitten om naar de wedstrijd te kijken.
In de rust ging ik naar de kantine en kreeg daar een lekkere appelsap.

Nu nog even naar de 2e helft kijken om te zien of SVF de wedstrijd kon winnen. Maar helaas hebben ze 0-1 verloren. Na de wedstrijd kreeg ik een mooie bal met alle handtekeningen van de spelers. Ik heb de bal nu op mijn slaapkamer staan. Nadat ik de bal had ontvangen kreeg ik ook nog een lekker frietje (en mijn zus ook ). Het was een super middag. Bedankt allemaal. Bram Koster.