Pupil van de week: Bente Otten

20 Oct 2018 | Pupil van de week

20 oktober was het dan zover…ik mocht Pupil van de Week zijn bij het 1e elftal van SVF!
Om half 2 melde ik mij bij Yvette en Bianca en kreeg ik een echt eigen ‘Pupil van de Week’ voetbalshirt. Toen ik me had omgekleed mocht ik samen met de spelers op het veld inspelen. Ook kwam de fotograaf nog om een foto te maken…nu werd het wel echt officieel!

Toen de spelers teruggingen naar de kleedkamer mocht ik samen met Yvette ook in de kleedkamer meekijken hoe de spelers zich voorbereidden op de wedstrijd. De scheidsrechter kwam ons halen en ik mocht, met de bal, voor de spelers uit het veld oplopen. Samen met de aanvoerder, Remco, mocht ik het muntje opgooien bij de scheidsrechter en daarna mocht ik de eerste bal in de goal schieten.  Toen de wedstrijd was begonnen mocht ik in de dug-out zitten bij de reservespelers en de verzorger, trainer en leiders.

Tijdens de rust mocht ik mee naar de bestuurskamer en daar kreeg ik appelsap en mocht ik een lootje trekken; dit werd nummer 666. Daarna ging de wedstrijd verder…helaas wonnen we niet. Na de wedstrijd kreeg ik ook nog een frietje in de bestuurskamer en als klap op de vuurpijl kreeg ik een bal waarop alle spelers hun naam hebben gezet.
Ik vond het superleuk!

Dank je wel Yvette, Bianca en alle spelers van het 1e elftal voor de leuke middag!

Bente Otten