Pupil van de week 9 dec 2023: Wout Borgmans

08 Jan 2024 | Pupil van de week

Ik mocht op 9 december pupil van de week zijn en vond het een tien! Ik werd ontvangen door Yvette. Zij was al in de kantine en legde uit wat we gingen doen. Eerst mocht ik mee naar de kleedkamer. Dat was nog even spannend, maar iedereen was erg aardig. Daarna mocht ik meedoen met de warming up.

Het regende keihard, maar omdat ik het zo leuk was, vond ik dat niet zo erg. Ik mocht de bal meenemen naar de middenlijn en mee tossen. Dan nam ik de aftrap. En heb ik door de benen gescoord!

De 1e helft mocht ik de wedstrijd vanuit de dug out bekijken. Het was – ondanks het slechte weer – een mooie wedstrijd die SVF met 6 – 0 heeft gewonnen! In de rust gingen we naar de bestuurings kamer en kreeg ik als aandenken een bal met alle handtekeningen van de spelers! En een pupil van de week shirt. Daarna mocht ik een lootje trekken en kreeg ik cake. Ik had geen prijs. Edwin en Yvette wel 😊. Mijn broer Cas had ook al zo’n mooie bal en shirt op zijn kamer en ik nu dus ook! Als afsluiting kreeg ik van Yvette nog friet en een drankje.

Het was een superdag! Ik heb enorm genoten.

Groetjes,

Wout