Pupil van de week!

06 Feb 2024 | Laatste Nieuws

Hoi! Ik was pupil van de week, het was heel leuk. Toen ik daar aankwam werd ik ontvangen. Ik kreeg eerst het pupil van de week shirt. Toen mocht ik naar de kleedkamer van het eerste, ik werd goed ontvangen al de jongens kwamen naar me toe en kwamen zich voorstellen. Toen we het veld op kwamen mocht ik meedoen met de warming up. Toen we daar mee klaar waren moesten we in een rij gaan staan en kwamen we het veld op. Ik mocht als eerste scoren en ik scoorde. Toen moest ik terug via de zijlijn toen ik in de dug-out zat mocht ik naar de wedstrijd kijken. Toen het rust was mocht ik naar boven om een lootje te trekken, het was 913 roze.
Toen de rust voorbij was, mocht ik weer het veld op. Toen de wedstrijd voorbij was kreeg ik een gratis patatje, het was lekker.
En toen ging ik naar huis.

Groetjes van Senn , die pupil van de week mocht zijn. Deze jongen is ook nog eens tweede geworden van de verkoop meeste clubloten !