Primeur bij SVF Dames: Meid van de Wedstrijd!

18 Apr 2016 | Dames zondag, SVF VR1

Afgelopen zondag 17 april  was wel een heel feestelijke dag bij de Dames van SVF.

Na verschillende overwinningen achter elkaar werd ook deze wedstrijd tegen Saestum gewonnen en hoe? Maar liefst 12x wisten onze dames het doel te vinden (Debbie 6x, Annick 3x, Annouk 2x en onze Kaka 1x).

Er is zoveel te vertellen over deze wedstrijd (minuut stilte uit respect voor Frits Pouw, kiezelhard schot van Loes onderkant lat, hagelbui, Maaike Stooker die nog even voor de 50jarige bruiloft van opa en oma een half uurtje meepikte, Annick weggekaapt bij een babyshower etc.)

Maar dit keer ook veel ander nieuws:
De uitslag (12-1) zorgde ervoor dat we ons stevig op de 6e plaats hebben genesteld, met nog 5 wedstrijden te gaan. Wie had dat gedacht na de eerste 7 wedstrijden van het seizoen allemaal tehebben verloren, werd er in de 14 wedstrijden daarna 9x gewonnen!! , 3 gelijkgespeeld en slechts van de nummers 1 en 2 verloren.

Ook bij sponsoren is dit succes niet onopgemerkt gebleven, naast de complete outfit aan het begin van het seizoen, kwam daar vandaag nog een 2e sponsor bij.

PEPPER! Dames mode, heeft de dames niet alleen voorzien van mooie sporttassen, maar ook nog eens prachtig inloopshirts. PEPPER! Nogmaals hartelijk dank en ook voor jullie aanwezigheid en support.   Kijk voor alle foto’s van de uitreiking in het album.

pepper shirts en tassen

Ook de bal sponsoren hartelijk dank, deze week de ouders van Simone de Wit en volgende week Paul van Dinten, we komen eigenlijk thuiswedstrijden tekort want zijn helemaal uitverkocht dit seizoen 😉

Balsponsor dames 17 april

Maar dit is nog lang niet alles, de dames hebben er zin in, nieuwe leden melden zich aan en er is bij SVF natuurlijk ook een grote ambitie om dit door te trekken naar de meisjes. Daarom is er vorige week door de dames een echte promotie campagne gestart: EEN STOERE MEID, WORDT BIJ SVF OPGELEID!! Een speciale FB pagina, flyers en binnenkort een echte foto shoot gaan er voor zorgen dat elke (stoere) meid die wil voetballen, dit natuurlijk bij SVF gaat doen!

Onderdeel van deze campagne is ook ‘DE MEID VAN DE WEDSTRIJD’ elke thuiswedstrijd mag een stoere meid die nu al bij SVF speelt een wedstrijd meelopen met onze dames. Je krijgt een stoer shirt, doet de aftrap en krijgt natuurlijk een lekkere snack en te drinken. Uiteraard zit je de wedstrijd bij ons dames in de dug out, zodat je alles van dichtbij mee maakt. De primeur was zondag voor Teuntje van Dam en ook scoorde zij na de aftrap het eerste doelpunt (dus eigenlijk was het 13-1).

meid vd wedstrijd

Tenslotte gaan onze dames ook onder de naam FC Women United meedoen met de samenloop voor hoop bij SVF op 21 en 22 mei en zullen er diverse activiteiten worden georganiseerd, waaronder een benefietwedstrijd. Afgelopen zondag trapten we af met de verkoop van cake waarvoor de opbrengst naar de Samenloop gaat. Ook zal binnenkort gestart worden met de kaartverkoop van de benefiet wedstrijd.

Aangestoken door het vrouwen/meiden voetbal virus, meld je aan bij SVF of kom eens kijken bij een training of wedstrijd. Meer informatie op www.svfcothen.nl  en op de Facebookpagina

Kijk voor foto’s in het album.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief