Presentatie nieuwe hoofdsponsor en kleding eerste elftal

04 Sep 2023 | Laatste Nieuws

Het was zaterdag een bijzondere dag bij SVF. Na ruim 12 jaar hoofdsponsor Loodgietersbedrijf Rob Balk gedragen te hebben op het wedstrijdshirt van SVF 1, wordt het kledingpakket vanaf dit nieuwe seizoen gesponsord door de nieuwe hoofdsponsor Laysan B.V.

Laysan (financieel adviseur in vastgoed), heeft met de club een overeenkomst getekend voor de periode van 3 jaar. We zijn dan ook enorm dankbaar en trots dat net als bij de vorige hoofsponsor ook deze nieuwe hoofdsponsor bekend is binnen de club en als vrijwilligers al meerdere jaren betrokken en actief zijn binnen de vereniging. In samenwerking met de kledingcommissie zijn ze betrokken bij de totstandkoming van het nieuwe SVF kledingpakket. Vanuit kledingleverancier voetbalshop.nl is er een fantastisch Nike teamwear kledinglijn samengesteld.

Tijdens een gezellige lunch met spelers, staf & bestuur, mocht de trotse nieuwe hoofdsponsor de nieuwe kledinglijn presenteren aan het team van SVF 1. Wat direct opvalt is de wat donkerder kleur groen van het wedstrijdtenue en de plattegrond van Cothen die als sublimatie als een soort watermerk in het shirt is bedrukt. Het pakket bestaat daarnaast uit een trainingspak, trainersjas, spelerstas, inloopshirt, polo & onder-shirt. Kortom een uitgebreid pakket waar de spelers & staf heel veel plezier aan gaan beleven.

Na de lunch was het dan ook de hoogste tijd om de nieuwe tenues aan te trekken en met elkaar een teamfoto te maken die genomen werd door Renée van Leeuwen.

elftalfoto-svf1-23-24

Daarna volgde de voorbereiding van de eerste bekerwedstrijd tegen 4eklasser Kockengen 1. Deze wedstrijd werd met 2-1 knap gewonnen, waarbij we kunnen terugkijken op een geslaagde en succesvolle middag bij SVF.

Wij willen ook via deze weg Laysan B.V. bedanken voor het vertrouwen en jullie bijdrage als nieuwe hoofdsponsor van SVF en zien uit naar een fijne samenwerking! Ook willen wij alle vrijwilligers bedanken die vanuit de verschillende commissies afgelopen zaterdag hebben bijgedragen aan deze succesvolle dag.

Gerjan Zomer
Namens PR – Sponsorcommissie SVF