Planning einde jaar

03 Dec 2017 | Laatste Nieuws

Beste leden,

Zoals gebruikelijk liggen we rond de kerst stil met voetbalactiviteiten, de laatste speeldag staat in het weekend van 16 en 17 december gepland door de KNVB.

Laatste training
De laatste training dit jaar is op vrijdag 22 december en dan beginnen we op maandag 8 januari weer met trainen.

Oliebollentoernooi en Nieuwjaarsreceptie
Wel is er natuurlijk op zondag 7 januari, voorafgaand aan de Nieuwjaars receptie, het oliebollen toernooi waar alle senioren en de JO19 en JO17 aan deel mogen nemen. Het toernooi begint om 11.00 uur en vanaf 10.30 uur kan je je inschrijven

Zaalvoetbaltoernooi JO11 en JO13
Op zaterdag 6 januari zal er dit jaar voor de eerste keer een JO11 en JO13 toernooi in sporthal “ de Rijnsloot” worden georganiseerd.
Dit toernooi begint om 12.00 uur en duurt tot 18.00 uur.

Eerste speelronde
De eerste speelronde na de winterstop staat voor het 1ste  gepland op zaterdag 3 februari, voor het 2e en 3e op zaterdag 10 februari, en voor zondag 2 op 11 februari.
De VR1 beginnen weer op 4 februari en de VR2 op 11 februari.
De jeugd begint op zaterdag 3 februari met een inhaal / beker ronde en op 10 februari met de 1ste ronde van de voorjaars competitie.

Maar voor die tijd zullen er nog de nodige oefenwedstrijden worden gespeeld door alle teams.

Mochten jullie naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik dat uiteraard graag.

Met vriendelijke groeten,
Anton van den Bogaard

Schrijf je in voor de nieuwsbrief