Owen pupil van de week !

11 Oct 2016 | Pupil van de week

Zondag 9 oktober mag ik pupil van de week zijn!!!

Om half 1 moet ik me melden bij Dirk. Ik vind het erg spannend en heb wel 100 vragen aan Dirk.

Dirk verteld over wat we deze dag allemaal gaan doen. Als eerste mag ik mee naar de bespreking die het team gaat houden over hoe ze het vandaag gaan aanpakken in het veld. Ik let op, want ik wil dit ook weten. Daarna ga ik mee naar de kleedkamer waar ik een shirt krijg met Pupil van de week erop. Ook laat Dirk mij de behandelkamer zien.

Dan ga ik met de spelers het veld op. Eerst wordt er maar eens flink warm gelopen. Ik doe goed mee!! Daarna ga ik overschieten met de spelers. Als iedereen goed warm is moeten we toch weer even van het veld af om netjes in een rijtje weer het veld op te komen. De tegenpartij kiest aan welke kant zij willen beginnen en dan mag ik dribbelen vanaf de middenstip.

Ik neem de bal en passeer eerst maar eens met een paar goede acties de tegenpartij en ga vol op het doel af. Ik scoor!!!!! Iedereen juicht en zelfs een speler geeft mij een high five. Trots neem ik plaats in de dug-out.

De wedstrijd was tegen Almere en alle spelers hadden op hun shirt achterop Ali B staan, jammer genoeg was hij er niet bij. In de rust mocht ik mee naar boven naar de bestuurskamer. Ik kreeg daar wat te drinken en mocht een lootje trekken. Ook de tweede helft zat ik weer in de dug-out. Het duurde wel heel lang zo’n wedstrijd maar ik ben netjes de hele tijd blijven zitten. Ze hebben wel verloren maar ik vond het een super spannende wedstrijd en iedereen was super aardig.

Ook heb ik nog een bal kregen met alle namen van de spelers erop. Die ligt nu op mijn kast in mijn kamer en daar voetbal ik niet mee want die wil ik netjes houden. Ook kreeg ik nog een frietje en wat te drinken. Het was een super dag!!!!!

Groetjes van Owen Hopman

owen-schot-op-keeperowen-pupil-van-de-week-9-okt-2016-kl