Opbrengst grote clubactie

19 Dec 2020 | Laatste Nieuws

Ondanks de lastige periode in verband met allerlei corona maatregelen ging op 19 september toch de verkoop van loten voor de grote clubactie van start. In deze  tijd was het voor ons onzeker hoeveel loten we dit jaar zouden verkopen en wat de opbrengst zou zijn.  En juist in deze tijd zou het mooi zijn als we een mooie opbrengst zouden halen.

En dat hebben we, maar liefst bijna 1300 loten werden er door onze jeugdspelers verkocht wat een opbrengst van € 3016,70 betekende. Een heel mooi bedrag en we willen alle jeugdleden die loten verkocht hebben bedanken voor hun inzet. Ook zijn we iedereen zeer dankbaar dat ze door een lot te kopen van een SVF  jeugdlid de club steunen in deze moeilijke tijd.

Ook dit jaar hebben we natuurlijk een prijs voor het team dat de meeste loten heeft verkocht. Deze prijs gaat dit jaar naar de JO9-1. Iedereen in dit team had loten verkocht wat resulteerde in een verkocht aantal loten van 197 wat  een gemiddelde van bijna 22 loten per speler betekende. Zo gauw weer iets meer mogelijk is zullen de spelers en trainers getrakteerd worden op een heerlijke surprise.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief