Ons clubgebouw in een nieuw jasje​​​​​ 30-5-2021

01 Jun 2021 | Laatste Nieuws

Vaak wordt door gasten de suggestie gedaan dat onze accommodatie  nog niet zo oud is.

Als zij dan de werkelijkheid horen zijn ze verbaasd, omdat alles er zo netjes uitziet.

Een groot compliment aan bestuur en al die vrijwilligers die bereid zijn om de handen uit de mouwen te stekken op welk gebied dan ook.

Door een groep vrijwilligers is ons clubgebouw bijna helemaal weer voorzien van een nieuwe verflaag.

Jan Willem van Rooijen begon afgelopen donderdagavond met het schoonmaken van de deuren en kozijnen met ammonia. Vrijdagavond was het de beurt om te schuren dooreen zestal personen

Erik Vernooij, Martin Naron, Mark Berntssen, Manon Luiten, Ruud de Gier en Jan Willem.

Nu deze belangrijke voorbereidende werkzaamheden gedaan waren konden de schilders op zaterdag aan de slag met hun kwasten.

Prachtig werk geleverd door: Ries van de Bildt, Manon Luiten, Jaap Koole, Martijn Lourens

Tezijnertijd  zal  de voorkant onder handen worden genomen.

Wij kunnen trots zijn op al deze vrijwilligers, zoals SVF ook trots kan zijn op al onze vrijwilligers voor wat zij doen voor de club.

Wim Terwint