Onderlinge Verzekeringen balsponsor bij SVF1-CTO 70 1

06 Sep 2016 | Sponsoren

Kees Mocking heeft uit naam van De Onderlinge Verzekeringen Cothen, de eerste balsponsortaart van dit seizoen in ontvangst nemen !

Onderlinge Coöperatie Cothen, Langbroek, Wijk bij Duurstede en omstreken is een regionaal werkende Coöperatieve Assurantie tussenpersoon in en rond het Kromme Rijngebied.

Sámen verzekeren, zonder winstoogmerk,dichtbij, met klantbelang voorop!

De doelstellingen van de Coöperatieve Onderlinge Cothen  zijn:

– Uiting geven aan zijn verenigingsvorm door te werken zonder winstoogmerk
– Een servicegericht en vertrouwde onderneming zijn richting leden en verzekerden
– Klantbelang centraal stellen, met daarnaast werken met passende voorwaarden gekoppeld aan concurrerende premietarieven
– Als assurantie tussenpersoon c.q. adviseur optreden voor het totaal pallet aan: verzekeringen, pensioenen en hypotheken.
– We willen adviseur zijn voor met name: burgerrisico’s, agrarische risico’s en het midden en klein bedrijf tot 20 medewerkers
– Werken binnen redelijk afgebakend gebied, en met name gericht op een goede relatie met de klant waarbij wederzijds vertrouwen van groot belang dient te zijn.

Wilt u ook balsponsor worden neem dan contact op via pr@svfcothen.nl