Oliebollen-mixtoernooi

13 Jan 2019 | Laatste Nieuws

Traditie getrouw wordt voorafgaand aan de nieuwjaarsreceptie het oliebollen-mixtoernooi gespeeld. Uiteraard hier ook weer wat foto’s van gemaakt. Je kon zien dat iedereen veel plezier had in het spelen van de wedstrijden.

De scheidsrechters hadden de wedstrijden goed in de hand. De wedstrijden werden geleid door Tijl van Dinten en Dennis van der Meij. Beiden dertien jaar en lopen stage bij SVF. Dit was een van de onderdelen van hun stage. Na afloop zeiden ze wel tegen mij, dat de spelers nog weleens commentaar hadden. (Ik was verbaasd want dit hoor ik bij andere wedstrijden praktisch niet). Jammer dat het aantal deelnemers tegen viel. Een reden zou natuurlijk kunnen zijn, dat veel SVF spelers de dag hiervoor al in touw geweest waren.

Tijdens de pauze kon iedereen ook weer genieten van de erwtensoep en brood met spek, uiteraard van onze slager Bert Zumbrink. Al met al een leuk toernooi.

Wim Terwint