Odysseus 7 – SVF 3

11 Apr 2024 | Laatste Nieuws

De voorbereidingen voor de uitwedstrijd tegen Odysseus waren op vrijdagavond al getroffen.
Coach Nick van Dam, aka Mourinho, had de strategie tot in de late uurtjes uitgedacht. Hier moest hij de volgende ochtend nog wel van bijkomen.

Matchday, zaterdag half 1, zomerse temperaturen van 25 graden, een prachtig strak groen veld, alle facetten waren aanwezig voor een mooie wedstrijd. Echter kwamen de groene leeuwen niet goed uit de startblokken.
Justin moest zichzelf al na 10 minuten laten wisselen door een verschrikkelijke blessure aan zijn teen. Justin ik hoop dat je snel weer de oude bent. De wissel van Justin was tevens het enige hoogtepunt van de eerste 15 minuten van de wedstrijd.
Het veldspel ging over en weer. Jorn Mock, onze laatste man en keeper, had zich goed herpakt na de stroeve wedstrijd van vorige week. Hij hield met een katachtige duik de bal net voor de lijn tegen. Divers aantal spelers van Odysseus dacht dat de bal over de lijn was. Dit was niet het geval, onze goalie was scherp vandaag!

Soldier, Mikey Mikey, kwam door een paar mooie loopacties bij de keeper van Odysseus in de buurt en raakte helaas twee keer kort achter elkaar het aluminium.
Door een onverwachts zaterdagschot van Martin vloog de bal over de keeper heen. 1-0! Zouden de groene leeuwen Coach Nick tevreden naar Cothen sturen?

SVF ging met 1-0 de rust in. In de tweede helft kwamen Rob M en Niels CR7 in het veld. Het veld en het spel bleef in de tweede helft stroef. Deke en Niels hadden een paar mooie persoonlijke acties waardoor SVF een aantal keer gevaarlijk voor de goal van Odysseus kwam. Dit resulteerde in de 2-0 door het binnentikken van de bal door Roel!

De groene trein stoomt verder door. Nog 4 finales tot de zomerstop! Hoe gaat dit aflopen…