Odijk JO13-2 tegen SVF JO13-3G

11 Mar 2017 | JO13-3, Pupillen

Op zaterdag 18 februari speelden wij uit tegen Odijk JO13-2. Met frisse moed gingen wij op pad. En de nadruk lag vooral op fris.

Nadat de kleedkamer was gevonden en wij ons in het welbekende groen/wit hadden gehesen stapten we het veld op. Voor de verandering weer eens een lekkere “echte” grasmat.
We begonnen al snel sterk en hadden meer grip op de tegenstander dan zij op ons. Na mooi teamspel en een goede actie van Wisse werd de eerste goal op het scorebord genoteerd. Odijk maakte er een stevige pot van en hier en daar waren er stevige duels. Echter weerhielden zij ons niet om ook de 0-2 te noteren door Luuk.

Na een mooie ontsnapping van Wisse in het strafschopgebied kreeg hij een strafschop mee. De tegenstander trok aan het shirtje waardoor hij geveld werd. Vanaf de 11 meter een goede pegel van Leen. Hierdoor werd de 3-0 op het scorebord genoteerd. Minuten later kreeg Joep vleugels en hij zorgde ervoor dat we met 4-0 de rust in gingen.

Na de rust gingen we met frisse moed verder. Odijk had in de rust waarschijnlijk toch wel een beetje extra energie opgedaan en zij begonnen met een offensief. Dit resulteerde in een tegengoal waardoor de stand op 4-1 kwam. Toch hielden wij de druk er lekker op en de tegenstander kon niet echt dichterbij komen. Anne vond dit toch wel erg zielig voor Odijk en besloot met al haar goede bedoelingen om hen nog een puntje te gunnen door de bal kunstig achter Max te deponeren. Een groot pluspunt was het dat Anne hierdoor de spanning in de wedstrijd terug bracht met een stand van 4-2.

Na dit mooie gebaar startten wij met een slotoffensief. Over en weer kwamen er nog een paar mooie kansen die niet werden benut. Echter Wisse wist er uiteindelijk toch nog 5-2 van te maken zodat we deze mooie kraker met een dikke winst konden afsluiten. Het was een mooie wedstrijd!

Ruud en Wisse Gaasbeek

Schrijf je in voor de nieuwsbrief