Odijk 3 – SVF 3

03 Mar 2024 | Geen categorie, Laatste Nieuws

Het begin van de Super Maand Maart! In deze 4 weken spelen wij als koploper tegen nummers 2, 3, 4 en 5 op de ranglijst. Alle verloven zijn ingetrokken, er wordt volop getraind en sex voor wedstrijd is verboden… Op 1 april zullen we bijna zeker weten of de titel voor ons is weggelegd.

Odijk uit, altijd lastig. Net als wij hebben zij veel sluwe oud 1e elftal spelers. Beiden ploegen zijn gespannen en hebben veel geduld in hun spel. Wij hebben de overhand, maar toch slaat Odijk toe en zij straffen een foutje van ons direct af met een doelpunt. Het is 1-0 bij rust.

Maar met onze selectie worden wij niet slechter als we 3x wisselen. Direct na de aftrap zit er meer gif in ons spel en al snel maakt Rob de 1-1. We komen er een aantal keren goed uit en maken zelfs 1-2 en 1-3 door Marco en Kevin. Dat geeft ons goede moed en veel zin om door te gaan. Dat lukt. Nu is zeuren op een scheidsrechter natuurlijk nooit goed, maar de man uit Odijk maakte er wel een potje van. Ondanks 2 gele kaarten voor ons en dus met 9 man weten we toch nog 2x te scoren. Opnieuw Kevin en ook Niels maken de goals en dus staat het 1-5. Deze zege is binnen! En dan volgt nog de strijd om de man van de wedstrijd: stemmen gaan op voor Wesley (Mo) en Rob. Tsja, deze jongens zaten er inderdaad lekker in, dat klopt. Toevallig (of niet) gaan deze 2 ook goed in de privé sfeer.

Dus daarom, ook mede namens Wesley:

Alles is liefde!

Rob