Nog geen punten voor SVF

01 Oct 2019 | Heren Zaterdag S.V.F. 1

De wedstrijd begon in een ongekende hoosbui van tien minuten en de supporters waren blij met de tribune. De wedstrijd ging op en neer. Na 10 minuten kon SVF met moeite voorkomen dat zij op achterstand kwamen.

Nog geen 5 minuten later overkwam dat Driebergen. Rik van der Mispel wist de bal goed voor te geven, maar de inzet van Mick van de Bildt ging net naast. Na 33 minuten mocht Driebergen een corner nemen van rechts. De bal ging over iedereen heen, maar werd van links weer ingebracht in het strafschopgebied. De keeper van SVF (Marcel Laros) greep goed in, maar in tweede instantie kon hij niet verhinderen dat Driebergen op 1-0 kwam. Voor rust nog een grote mogelijkheid om gelijk te komen.

Nick van Vulpen krijg de bal aangespeeld, maar zijn inzet had te weinig kracht en de verdiende gelijkmaker bleef uit. De 2e helft een hard werkend SVF, maar had opbouwend te weinig in te brengen. Stephan Rieff probeerde een paar keer met schoten van afstand om tot succes te komen, maar dat bleef uit. Alle drie de wissels waren inmiddels ingebracht, maar ook zij konden SVF niet op gelijke hoogte brengen.

Kijkend naar de wedstrijd van vorige week, kunnen wij stellen dat SVF speelde naar vermogen. Temeer daar vijf basisspelers ontbraken. Een beetje geluk ontbrak ook. Eindstand 1-0.

Aanstaande zaterdag speelt SVF wederom een uitwedstrijd en wel tegen Patria uit Zeist. Foto’s van deze wedstrijd staan in het album.

Wim Terwint

Schrijf je in voor de nieuwsbrief