Nieuwjaarsgroet van het bestuur

04 Jan 2022 | Laatste Nieuws

Beste Leden,

Alweer een corona jaar voorbij en we zitten weer in een lockdown. Het is weer niet mogelijk om gezamenlijk het nieuwe jaar in te luiden.

Terugkijkend op het jaar bekruipt mij een jojo gevoel. We mogen weer opstarten, we moeten weer afschalen. Ook in het bestuur is het veel schakelen op alle gebieden. We kunnen er weer voor gaan, we moeten weer dicht. We proberen te sturen op de cijfers van de begroting maar die kan elke keer weer de prullenbak in. Kortom, schakelen, veranderen en aanpassen.

Wij kunnen het allemaal geregeld krijgen door onze leden. Elke keer weer moeten zij ook aanpassingen doen en hebben ze dit jaar nog niet één keer lekker ouderwets kunnen trainen en wedstrijden spelen zonder te hoeven nadenken over nieuwe regels. Dit gaat natuurlijk niet zonder gemopper. Dat begrijpen wij (het bestuur) heel goed. Maar uiteindelijk zet iedereen er toch weer zijn schouders onder om te doen wat we het liefst doen. En daar nemen wij ons petje voor af!

Een nieuw jaar en wat gaat dat ons brengen?
Hopelijk kunnen alle teams weer zo gauw mogelijk volledig voetballen en de derde helft doen in de gerestylede kantine. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat maar als ik de aanpassingen in de kantine zie dan zit dat wel goed. Het zal wel even wennen zijn maar we gaan er ook veel plezier van krijgen. Natuurlijk verdwijnt niet alles maar er zullen veel dingen op een andere plek of in een andere vorm terug komen.

Dan hebben we ook de jubilarissen. Die krijgen een speldje omdat ze een aantal jaar lid zijn van SVF. Normaal reiken we die uit op de nieuwjaarsreceptie. Dan krijgen ze een oorkonde en word er op een andere datum tijdens een thuiswedstrijd van het 1e het speldje uitgereikt. Maar dit jaar gaan de Voorzitters weer “on tour”. Geheel volgens de corona regels gaan we het speldje bij de jubilaris thuis afgeven. Dit gaan we doen op 8januari. Erwin en ik hebben de grootste lol als we van adres naar adres gaan en de jubilaris thuis aantreffen. Zo maken we er toch een klein feestje van. De jubilarissen van dit jaar zijn:

25 jaar lid van SVF
Hans van der Mispel
Roy van Straaten

40 jaar lid van SVF
Arno van der Mispel
Edwin Odijk

50 jaar lid van SVF
Anton van den Bogaard

60 jaar lid van SVF
Frans van Leeuwen

Dankbaar zijn we dat we dit jaar weer zoveel jubilarissen mogen feliciteren. Het doet ons goed om te zien dat er zoveel leden zijn die voor langere tijd SVF zijn blijven steunen.

Het bestuur van SVF wenst iedereen een goed en sportief jaar. Een jaar waarin we wat meer gezelligheid met elkaar kunnen delen en waarin we naar elkaar omkijken. Maar vooral een jaar waarin we elke week kunnen trainen en wedstrijden kunnen spelen.

Hopelijk zien we jullie gauw op het sportpark!

Claudia en Erwin namens het bestuur van SVF.