Nieuwe Vertrouwens Contact Personen bij S.V.F.

02 Apr 2017 | Laatste Nieuws

Telkens zijn we bij S.V.F. weer in staat om openstaande vacatures in te vullen. En daar zijn we zéér content mee uiteraard. Mooi dat er iedere keer weer S.V.F.ers opstaan om ons te helpen bij de club.

Tot op heden hadden we een vertrouwens persoon, welke rol prima ingevuld werd door Leanne Odijk. Leanne gaat er helaas in de loop van dit jaar mee stoppen en onze waardering voor de periode bij S.V.F. aan haar is groot !  Dank Leanne en veel succes met jouw voortgang omtrent vrijwilligerswerk.

Met groot genoegen kunnen wij jullie mededelen dat er vorige week een gesprek is gevoerd met Melissa Ruys en Joop van Ditmarsch. Het was een plezierig & constructief gesprek en naar aanleiding hiervan kunnen we melden dat we voor deze (aanstaande) vacature nieuwe kandidaten hebben gevonden. Melissa en Joop hebben de nodige ervaring en ideeën om deze functie prima inhoud te geven.

Bestaan er dus vragen waarbij het gewenst is dat je hierover in vertrouwen met een persoon wilt spreken, meld je dan dus bij Melissa en of Joop.
Melissa: 06-23329261
Joop: 06-10447146

Mailen kan via:  vertrouwenspersoon@svfcothen.nl

Als Bestuur stellen we het ook erg op prijs, dat wanneer er misstanden waargenomen worden bij onze club, deze zo spoedig mogelijk gemeld worden. Pestgedrag, drugs, discriminatie, seksueel gedrag wat niet correct en ongewenst is, we willen dat allemaal niet bij S.V.F. Valt jouw iets op wat je graag in een één op één gesprek kwijt wilt, meld dit a.u.b. aan een Bestuurslid. Maar ook kun je hiermee eventueel in vertrouwen het gesprek aangaan met Melissa en/of Joop.

Nogmaals wij zijn zeer verheugd met de nieuwe VCP ter vervanging van Leanne Odijk die eind van dit seizoen haar werkzaamheden zal neerleggen.

Groet,
Mede namens Claudia en Erwin