Nieuwe serie SVF-sjaals vanaf a.s. zaterdag in de verkoop!

05 Sep 2019 | Laatste Nieuws

Veel van onze leden hebben er nog één: De SVF-sjaal! In 2005 zijn deze rondom het 60-jarig bestaan van SVF voor het laatst gemaakt. Dat is best een lange tijd geleden, waardoor er een aantal sjaals wel versleten of verouderd zijn. Met de winter in het vooruitzicht en de start van het nieuwe seizoen vonden we het tijd voor een nieuwe serie SVF-sjaals.

De sjaals gaan vanaf aanstaande zaterdag 7 september in de verkoop. De sjaals kosten €12,50 per stuk en zijn verkrijgbaar in de kantine. Een koopje voor zo’n mooie sjaal en daarnaast komt de opbrengst ten goede aan onze prachtige club!

Wat? SVF-Sjaals.
Wanneer? Vanaf a.s. zaterdag (ook op bijvoorbeeld donderdagavonden of bij thuiswedstrijden van de selectie-elftallen op zaterdagen).
Waar? In de kantine.
Voor hoeveel? € 12,50 per stuk