Nieuwe schrobmachine per 20-11-21

21 Nov 2021 | Sponsoren

De oude schrobmachine had het naar ca 20 jaar trouwe dienst helaas begeven. Om het schoonmaken voor onze vrijwilligers zo leuk mogelijk te houden vond het bestuur van SVF het niet meer dan logisch om een nieuwe schrobmachine aan te schaffen. Voor deze nieuwe schrobmachine is contact opgenomen met onze vaste sponsor Karcher, die al vele jaren onze club als bordsponsor een warm hart toedraagt. Op een doordeweekse avond heeft Willem Nieuwhoff van Karcher een demonstratie gegeven aan de groepshoofden van de schoonmaakploegen en hierbij 2 verschillende schrobmachines laten testen. Na het maken van een keuze qua type hebben wij als SVF een gunstige prijsafspraak kunnen maken. Hieruit blijkt de wederkerigheid van onze samenwerking. Tevens werd de oude schrobmachine retour genomen door Karcher, zodat deze conform de Weeblaecregeling gedemonteerd wordt ter behoud van grondstoffen. Het resultaat na de eerste keer schoonmaken van onze vloer in de kantine mag er in ieder geval zijn!

Wij wensen al onze schoonmaak vrijwilligers vele jarensucces en plezier met deze nieuwe schrobmachine.