Nieuwe Samenwerking: VV Duurstede

12 Jun 2019 | Laatste Nieuws

Dag allemaal!

Al een aantal maanden zijn CDW, SVL en SVF druk aan het brainstormen over de invulling van het damesvoetbal voor volgend seizoen. Zoals bij velen al bekend, is het lastig om het damesvoetbal bij elke vereniging mogelijk te maken. Niet alleen voor aankomend seizoen maar ook in de toekomst zullen de clubs tegen verschillende problemen aanlopen. Na een aantal vergaderingen is er een plan opgesteld:

Een nieuwe samenwerkingsvorm Vrouwen Voetbal Duurstede!

Dit houdt in dat met ingang van volgend seizoen CDW, SVL en SVF één damesteam gaan vormen, dat afwisselend bij elke vereniging traint en wedstrijden voetbalt. Iedereen blijft lid van haar eigen club maar gezamenlijk zijn we één team.

Voor volgend seizoen leveren alleen SVL en SVF dames voor VV Duurstede. Met de mogelijkheid dat er van CDW ook nog enkele dames zullen aansluiten. Daarom zal er een open-training op donderdag 20 juni worden gehouden. Deze vindt plaats bij de sportvelden van SVF! We starten om 19:30 uur.

Dus vind jij het leuk om een keer te voetballen? Of heb je in het verleden al een keer een balletje getrapt? Je bent van harte welkom!

Samen met enthousiaste dames en top trainers maken we er een sportieve avond van! Blijf jij na de training nog even hangen voor de derde helft?