Nieuwe hoofdsponsor voor de jeugd van SVF Cothen

22 Mar 2016 | Laatste Nieuws

rabobank logo

Zondag 20 maart speelde SVF1 thuis tegen DWSV. Voorafgaand aan deze wedstrijd ondertekenden SVF en Rabobank Kromme Rijnstreek een nieuw meerjarig sponsorcontract. Met dit nieuwe sponsorcontract verbindt de Rabobank zich de komende 3 jaar aan de club als hoofdsponsor van de jeugd. Tevens prijkt de naam van de Rabobank de komende jaren op het shirt van de A1 ‘het vlaggenschip van de Jeugd’.

Zowel Rabobank als SVF zijn verheugd met het nieuwe contract. “Sport is in onze ogen belangrijk voor de ontwikkeling van kinderen. Daarom richten wij de sportsponsoring in de Kromme Rijnstreek met name op de jeugd”, aldus Robert Vernooij van Rabobank Kromme Rijnstreek. “Daarnaast is hier de inzet van vrijwilligers ook fantastisch. Dit past gewoon ontzettend goed bij ons als coöperatieve bank”.

Voor SVF betekent dit de kroon op het werk. “Je hoopt natuurlijk altijd dat sponsoren zo tevreden zijn dat ze hun contract willen verlengen, de afgelopen jaren hebben vele vrijwilligers van de PR commissie ook de relatie met Rabobank uitstekend onderhouden”, vindt Hans de Ligt, voorzitter van de PR Commissie. “Inmiddels zijn we bij SVF in de kantine tot volle tevredenheid overgegaan op pinnen, dit past goed in ons streven om sponsoren daar waar mogelijk bij SVF ook weer leverancier, of beter nog partner te maken”

Op de foto van SVF-fotograaf Wim Terwint v.l.n.r Kees Mocking (voorzitter SVF) en Robert Vernooij (Marketing & Communicatie Rabobank)