Nieuw: competitiestart 7×7 voetbal met SVF35+1

28 Aug 2018 | Laatste Nieuws

Het nieuwe SVF 35+1 komt vrijdag 7 september voor het eerst in actie in de 1e klasse!

Op vrijdagavond 7 september is het zover: Ons nieuwe SVF 35+1 team komt voor het eerst in actie tijdens ronde 1 van de KNVB najaarscompetitie. Op deze avond zal ons team strijden tegen CDW35+1, CDW35+2, Houten 35+1 en Delta Sports 35+1.

De wedstrijden worden op een half veld gespeeld, waarbij er 7 tegen 7 wordt gespeeld. De eerste 2 wedstrijden starten om 19:30 uur en de laatste om 21:30 uur. Er worden op deze avond 10 officiële wedstrijden gespeeld en deze wedstrijden zijn om 22:00 uur klaar. De kantine is open om tijdens het toernooi en na afloop een versnapering te halen. De locatie waar dit gaat plaatsvinden is ons eigen sportpark  De Nieuwe Kamp.

Kom jij onze mannen aanmoedigen? Je bent van harte welkom.

Sportieve groet,
SVF 35+1