MO15-1 een weekendje naar Venray

12 Jun 2019 | MO15-1

Als team zijn we zaterdagmorgen vroeg om 7.30u vertrokken bij SVF. Om 9.00u kwamen we aan in Venray, we hadden alle tijd om de tent in te richten, zodat we een later op de avond/ nacht konden slapen. We hebben zaterdag 4 wedstrijdjes gespeeld van 25 minuten, we speelde tegen teams die ook 1ste klasse spelen. Er was ook 1 team die 2de klasse speelde in een jongens competitie. Dat was wel effe wennen voor ons als dorpsclubje. Die waren fysiek en mentaal toch wel iets verder dan wij, maar we lieten ons niet op de kop zitten. We troffen het redelijk met het weer, het was wel fris en het waaide enorm.

We hebben met elkaar lekker een pizza gegeten. In de avond hebben we genoten van een disco in de kantine, maar om 24.00u waren we nog niet moe. We hebben daarna nog en feestje gebouwd in de warme kleedkamer, in de tent was het best wel fris. Rond de klok van 02.30u moesten we richting onze tent van de leiding. We hebben daar nog heerlijk gekletst, maar om 04.00u moesten we dan toch nog maar een dutje doen.

Het dutje was niet zo lang, want om 07.00u was iedereen alweer wakker. Nog effe lekker chillen en kletsen. Nadat we gezellig met elkaar voor de tent hadden gegeten, mochten we weer lekker 4 potjes voetballen. Ook de tweede dag speelde we tegen dezelfde klasse. We hebben heerlijke potjes gespeeld, er werden goede combinaties gemaakt. Het scoren vinden we nog wel iets lastig, maar er gingen de nodige doelpunten in voor ons. We hebben een mooie tweede plaats behaald in de poule.

We kijken terug op een zeer geslaagd weekendje, tot volgend jaar Venray! We hopen dan dat we met meer meidenteams kunnen gaan.